Kupujemy BT - na co zwrócić uwagę?

Kupujemy BT - na co zwrócić uwagę?

Postautor: dziks » 21 wrz 2010, 15:12

Siemka!
Właśnie jestem przed kupnem BT i mam prośbę do wszystkich bardziej doświadczonych użytkowników. Czy napiszecie mi na co zwracać uwagę przy zakupie tego cuda? Nie znam się na sprzęcie, więc nawet nie wiem, czy kupując nie zostanę zrobiony w balona. Na co więc muszę popatrzeć?
Po przeglądnięciu tego forum wiem, że np.:
  • po około 30tyś. km przychodzi czas na wymianę sprzęgła rozrusznika (koszt około 2000zł)
  • wolne obroty wg podręcznika oscylować powinny w okolicy 950-1050 rpm.
  • przebarwione kolanka wydechów świadczą o złym użytkowaniu (za długo na ssaniu; ostra jazda=przegrzanie?)
  • oryginalny akumulator to GS GT14B-4, więc jeśli motor ma ponad 5 lat, to na 99% taki aku wymaga wymiany
  • bieżnik opony to minimum 1,6mm (koszt nowych to ponad 1200zł)
  • ...

Na pewno jest jeszcze wiele zależności i drobiazgów do sprawdzenia przed kupnem, ale nawet drobna pomoc będzie mile widziana. :)
I proszę, uzasadniajcie odpowiedzi, bo na prawdę jestem zielony w temacie i sama "sucha" informacja może być dla mnie niejasna.

pzdr
Awatar użytkownika
dziks

składka: 2011

Re: Kupujemy BT - na co zwrócić uwagę?

Postautor: Luckyluck » 22 wrz 2010, 11:37