ZRZUTKA NA FORUM 2014

Wszystko związane z działaniem forum.

ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: krzemień » 30 lip 2014, 10:54

Jak co roku potrzeba trochę grosza żeby opłacić domeny i serwer.
Z uwagi że nas trochę przybyło na forum starczyłoby jakbyśmy się zrzucali po 10-15 zł.
Na Wasze życzenie pod avatarami umieściłem info w którym roku dorzucaliśmy się co by nie zapomnieć.


Namiary na konto takie jak zawsze:

Inteligo( PKOBP) 50 1020 5558 1111 1399 2150 3288
w tytule - "ksywka , forum 2014"

Marcin Krzemiński
ul. Kazimierza Wielkiego 11/8
09-400 Płock

Dzięki

Krzemień
V2 Power
Awatar użytkownika
krzemień
 
Posty: 688
Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Płock
składka: 2018

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: XelisT » 01 sie 2014, 19:19

Ok, pieniążki posłane.
Awatar użytkownika
XelisT
 
Posty: 29
Rejestracja: 12 lip 2014, 16:20
składka: 2014

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: Bakteria » 16 lis 2014, 19:10

Cześć,
poszło :)
Bakteria
 
Posty: 40
Rejestracja: 14 lis 2014, 19:43
składka: 2014

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: Bernie BT1100 » 14 sty 2015, 00:30

Chciałbym zostać klubowiczem - jak przesłać parę groszy zza granicy? Potrzebowałbym jakiś IBAN (chyba PL50 1020 5558 1111 1399 2150 3288) i BIC (prawdopodnie BPKOPLPW)... Proszę o potwierdzenie, bo nie chciałbym kasy jakiemuś nieuprawnionemu bogaczowi przesłać :mrgreen:
Bernie BT1100
 
Posty: 23
Rejestracja: 13 sty 2015, 23:46
składka: 2020

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: krzemień » 14 sty 2015, 09:15

Siema Bernie
Wszystko się zgadza. :)
Witamy na forum.
V2 Power
Awatar użytkownika
krzemień
 
Posty: 688
Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Płock
składka: 2018

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: Bernie BT1100 » 15 sty 2015, 23:50

Kasa poszła, tylko mi się waluta pop....ła :o
20 EUR chyba też będzie OK, albo? :lol: :mrgreen:
Pozdrowionka z Schwarzwaldu!
Bernie BT1100
 
Posty: 23
Rejestracja: 13 sty 2015, 23:46
składka: 2020

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: toni175 » 19 sty 2015, 01:38

Swarzwald...mmm...Poprzycieraj trochę buty w moim imieniu na schwarzwaldhochstrasse - lub zaproś forumowiczów na przejażdżkę. Ja byłbym pierwszy na liście i co nieco mógłbym pomóc w organizacji spotu - jakiś nocleg itp.
Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
Awatar użytkownika
toni175
 
Posty: 558
Rejestracja: 08 cze 2009, 15:58
Lokalizacja: STARACHOWICE
składka: 2018

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: Bernie BT1100 » 19 sty 2015, 22:03

Przednie myśli, Toni - obydwie! Jak śnieg ustąpi, to poprzecieram trasę... A całe lato jestem w domu, urlop mam dopiero we wrześniu... :twisted: Czyli jakiś dłuższy weekend czy cuś dałoby radę zrobić! Program jazdy oraz wieczorów mogę ustawić. Pozostaniemy w temacie. Hotele są drogie, a i pensje nie są tanie (20-30EUR/noc), ale w pobliżu są place kampingowe - zarówno na wysokości 750 m jak i "na dole", w Freiburgu (tam jest ZAWSZE ciepło, a do mnie ok. 25 km). Myślcie ludziki, myślcie!

Pozdrawiam wszystkich!
Bernie BT1100
 
Posty: 23
Rejestracja: 13 sty 2015, 23:46
składka: 2020

Re: ZRZUTKA NA FORUM 2014

Postautor: Bernie BT1100 » 17 maja 2015, 00:41

No i co z tym przyjazdem do Schwarzwaldu??? Ja dzisiaj, w siódmym niebie, machnąłem 250 km! Ot tak sobie, w promieniu 80 km od mojej wiochy... Bo zakrętów pełno... A potem z kobitką jeszcze 3 godziny w tenisa (ZIEMNEGO!) grałem.
Bernie BT1100
 
Posty: 23
Rejestracja: 13 sty 2015, 23:46
składka: 2020


Wróć do Sprawy administracyjne i klubowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron