Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: krzemień » 17 lut 2010, 09:42

Przymierzam się do zakupu przewodów hamulcowych w oplocie.
Kontaktowałem się z człowiekiem z http://www.przewodywoplocie.pl gdzie sprzedają prudukty firmy Hel.
Zaproponował nam zniżkę 15% jeśli uzbiera się ponad 10 chętnych.
I tak są dwie opcje dla Bulldoga:
1. Zestaw z dwoma przewodami na przód w cenie 299zł. Wraz z przewodem na tył 390zl - 15% = 332zł
2. Zestaw z trzema przewodami na przod (taki jak fabryczny) w cenie 390zl. Wraz z tylem 520zl -15%= 442zł

Do wyboru jest sporo kolorów przewodów i końcówek- każdy znajdzie coś dla swojej maszyny.
Opis:
W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w większości motocykli, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością. Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów. Nie znajdziesz tu końcówek z miękkiej stali, które z czasem mogą rdzewieć ani z aluminium wrażliwego na zjawisko korozji elektrolitycznej. Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność, jakiej oczekujesz od każdego elementu układu hamulcowego Twojego motocykla. Dzięki temu każdy nasz przewód hamulcowy obejmuje wieczysta gwarancja.
Uważamy, że wymiana przewodów hamulcowych na przewody w stalowym oplocie jest konieczna dla osób, które chcą czerpać jak najwięcej przyjemności z jazdy swoim jednośladem, a zarazem serio traktują sprawy związane z bezpieczeństwem. Hamulce są najważniejszym elementem zapewniającym bezpieczeństwo czynne podczas jazdy motocyklem i dlatego ich działanie powinno być w każdych warunkach przewidywalne i niezawodne.
Wymiana przewodów hamulcowych na przewody w oplocie nie jest jedną z tych modyfikacji, po ktorych odczuwalna zmiana bedzie zauważalna tylko dla osób o bardzo długim stażu motocyklowym lub używających motocykla wyczynowo. Po wymianie przewodów na przewody firmy HEL każdy będzie w stanie odczuć poprawę nie tylko w postaci zmniejszonej siły potrzebnej do obsługi dźwigni hamulca, ale przede wszystkim lepszej dozowalności hamulców.
Więcej info na http://www.przewodywoplocie.pl
Ktoś chętny ?
Załączniki
przew2.jpg
przew2.jpg (91.19 KiB) Przeglądany 4537 razy
przew.jpg
przew.jpg (41.84 KiB) Przeglądany 4538 razy
V2 Power
Awatar użytkownika
krzemień
 
Posty: 690
Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Płock
składka: 2018

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: swistak » 17 lut 2010, 18:30

Witam! Przewody Hel'a mam zainstalowane z przodu i spisują się od roku OK. Jakby co to piszę się na sam tylny przewód (ten z wygiętymi końcówkami) kolor czarny. Pozdrawiam! Byle do wiosny!!!
swistak
 
Posty: 108
Rejestracja: 09 cze 2009, 16:49
Lokalizacja: Włocławek
składka: 2015

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: mayu » 17 lut 2010, 21:12

Witam Kolegów.

Kupiłem w/w przewody w oplocie, komplet w układzie jaki zastosował producent maszyny. Jeżdżę dosyć ostro ale nie odczułem większej różnicy w stosunku do oryginalnych gumowych - może tylko ciut. Ponad to przewody HEL mają końcówki wygięte pod nieco innymi kątami w stosunku do oryginału i co za tym idzie nieco inaczej się układają (z przodu przy zaciskach kąt wygięcia jest większy od oryg. a tylny przy pompie chyba znacznie mniejszy niż oryginał). Udało się je założyć ale do ideału trochę im brakuje! Do niewątpliwych zalet tych przewodów jest osłonięcie stalowego oplotu "koszulką" z tworzywa przez co oplot nie rzeźbi nam innych elementów motocykla jak ma to miejsce w przypadku niektórych przewodów. Do przewodów producent daje wszystko co jest niezbędne do ich zamontowania w moto.
Co do ceny to kupiłem je na targach 2 lata temu na Śląsku gdzie HEL się wystawiał i też dali mi rabat :) (nie pamiętam już jaki ale był).
mayu
 
Posty: 92
Rejestracja: 29 sie 2009, 22:53
Lokalizacja: Grodzisko Górne
składka: 2018

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: Bady » 18 lut 2010, 10:01

Sam mam przewody w stalowym oplocie od początku posiadania Bulldoga i nie jestem w stanie podpowiedzieć Wam czy jest jakaś różnica jak to zasugerował kolega w poście wyżej. Wiem tylko, że hamulce mogą odmówić działania z powodu starego płynu lub napuchnięcia przewodów, dlatego warto eliminować z góry możliwość wystąpienia czegoś takiego.Wiem też, że sam byłem świadkiem jak odmówiły na moment działania po dość mocnym katowaniu jednemu z nas, z powodu której przyczyny nigdy się nie dowiemy, ale........


pozxdrawiam
Było BT jest Suzuki
GSX-R1000
Ojciec Dyrektor:)
Bady
 
Posty: 157
Rejestracja: 08 cze 2009, 16:44
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
składka: 0

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: Jabol » 28 lut 2010, 14:50

Siema! Ja się piszę na takie przewody. Jak coś to dawaj znać!
Jabol
 
Posty: 15
Rejestracja: 21 lis 2009, 16:15
Lokalizacja: Płock

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: krzemień » 01 mar 2010, 14:31

Jabolku na Ciebie zawsze można liczyć :)
V2 Power
Awatar użytkownika
krzemień
 
Posty: 690
Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Płock
składka: 2018

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: VacYL » 02 mar 2010, 23:39

Jakoś mnie nie przekonują te przewody. Kupić można tylko po co ?? Niby czemu są takie zajebiste ??
Jak mnie przekonacie, to się też piszę :)
pzdr
Ps. ale jak co to chcę białe.
Awatar użytkownika
VacYL
 
Posty: 350
Rejestracja: 14 cze 2009, 23:06
Lokalizacja: Śląsk
składka: 2020

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: krzemień » 03 mar 2010, 11:38

Główną różnicą między tymi przewodami a zwykłymi gumowymi jest to że dzięki stalowemu oplotowi, całe ciśnienie płynu hamulcowego podczas hamowania napiera na tłoczki. W standardowych przewodach gubimy część tej siły ponieważ gumowe przewody trochę się rozszerzają a potrafią także napuchnąć. Po kilku ostrych hamowaniach kiedy płyn hamulcowy osiągnie wysoką temperaturę guma jest jeszcze bardziej podatna na takie rzeczy.
Po zmianie powinien być bardziej wyczuwalny moment hamowania, większe wyczucie klamki itd.
V2 Power
Awatar użytkownika
krzemień
 
Posty: 690
Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Płock
składka: 2018

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: arekk » 03 mar 2010, 22:36

pytanie czy przy normalnej jezdzie da sie wyczuc jakakolwiek roznice? czy az tak rozgrzewasz ten plyn hamulcowy?
rozumiem ze ma to duze zastosowanie na torze gdzie w ciagu powiedzmy minuty wykonuje sie kilka ostrych hamowan.
arekk
 
Posty: 120
Rejestracja: 08 cze 2009, 22:52
Lokalizacja: Kraków
składka: 2013

Re: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie KTO CHĘTNY?

Postautor: krzemień » 04 mar 2010, 11:20

Nie wiem jeszcze czy w bulldogu będzie bardzo wyczuwalna różnica. Nie wiem czy przydadzą się kiedyś w krytycznej sytuacji. Tak samo jak nie wiem czy przyda mi się żółw na plecy i crashpady. Odpukać! :shock:
Z relacji ludzi zmieniających przewody na takie w oplocie dowiedziałem się m.in tego że poprawiło się dozowanie hamulca. W niektórych motocyklach po takim zabiegu klamka hamulca przestaje działać jakbyśmy "ściskali gąbkę".
Zdaję sobie sprawę z tego, że nasze motocykle mają niezłe hamulce i różnica po zmianie przewodów może nie być zauważalna podczas niedzielnej przejażdżki....ale przezorny zawsze ubezpieczony
V2 Power
Awatar użytkownika
krzemień
 
Posty: 690
Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Płock
składka: 2018

Następna

Wróć do Tuning Bulldoga

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości