90 tys. przebiegu - co i jak (proszę o opinie)

90 tys. przebiegu - co i jak (proszę o opinie)

Postautor: Oloos » 29 lut 2012, 17:55

Cześć. Nie wiem, czy ktoś tutaj miał styczność z BT1100 po około 90 tysiącach przebiegu.
Napatoczyła się taka maszyna z "zagrabanicy", rok 2005, tylko ten przebieg no taki trochę...
Jak myślicie warto się tym w ogóle interesować?
Poprzedni właściciel mieszkał w luxemburgu więc wiadomo, sezon praktycznie cały rok. Moto woziło go co dnia do pracy + weekndowe wypady, więc tyle nakręcił.
No i nie wiem, jak to może wyglądać wszystko po takim przebiegu.
Jest to wszystko w stanie tyle unieść? Czy trzeba się liczyć, że już tylko składnica złomu byłaby zdolna się nią zainteresować?
Facet z tego co rozmawiałem dbał, serwisował o czasie (książka przeglądów), no i nie wciska jej na siłę, jak ktoś, kto chce się po prostu pozbyć grata.
Fakt, wygląda to wszystko zdrowo. Nie szurane, nie przygotowywane jakoś specjalnie do sprzedaży.
Będę wdzięczny o Wasze opinie na podstawie zużycia Waszych sprzętów, czy po kilkudziesięciu tysiącach na blacie zauważacie spore zmiany wymagające szczególnej uwagi?
Czy mielibyście spore obawy jeżeli trafiłby się Wam do kupienia egzemplarz BT1100 o takim przebiegu?
Z góry dzięki za opinie
Oloos
 
Posty: 3
Rejestracja: 29 lut 2012, 17:09

Re: 90 tys. przebiegu - co i jak (proszę o opinie)

Postautor: madagaskar » 01 mar 2012, 15:16

hmm... rzeczywiście wyjątkowy egzemplarz, szlachetny bardzo :)

podobno silnik jest "nie do zdarcia", ale na podstawie jakiej próbki ta opinia powstała... :? ? a najbardziej o ten element bym sie martwił, pozostałe to "części eksploatacyjne", łożyska, gumki czy inne zawsze trzeba raz na jakiś czas wymienić. Nie potrafię doradzić, myślę, że jak zwykle to kwestia ceny i porównania z innymi ofertami...

Masz może zdjęcia?
Był B12 jest BT1100... nazwa podobna ;)
madagaskar
 
Posty: 153
Rejestracja: 30 cze 2011, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: 90 tys. przebiegu - co i jak (proszę o opinie)

Postautor: toni175 » 01 mar 2012, 15:50

jeżeli był serwisowany prawidłowo, eksploatowany normalnie to silnikowo nie powinno być problemu. mogą pojawić się pocenia w okolicy głowic, może nawet uszczelniacze zaworowe będą do wymiany. Króćce ssące mogą być już rozszczelnione- objawiałoby sie to nie równą pracą, strzelaniem - tak samo jak przy źle wyregulowanych gaźnikach.
należy sprawdzić luz przedniego zawieszenia (łożysko główki ramy i tulejki amorów), luz tylnego wahacza, łożyska kół.
przebieg że tak powiem normalny, maszyna w końcu już 7 lat ma. nawet w Polsce gdzie sezon sporo krótszy zrobienie przebiegu 12tys nie stanowi problemu - nie mówię tu o dojazdach do pracy tylko rekreacyjnych wycieczkach.
ogólnie jak motocykl był garażowany, serwisowany to nie zauważysz tego przebiegu.
Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
Awatar użytkownika
toni175
 
Posty: 430
Rejestracja: 08 cze 2009, 14:58
Lokalizacja: STARACHOWICE
składka: 2012

Re: 90 tys. przebiegu - co i jak (proszę o opinie)

Postautor: Oloos » 04 kwie 2012, 16:14

Eh wybaczcie, że zapomniałem o tym poście, ale byłem za granicą i nie miałem ze sobą własnego kompa - tym samym wszystkie dane potrzebne do logowania (nie znam ich na pamięć) były poza zasięgiem.
Jeżeli chodzi o ten motocykl - znalazł kupca zanim się zdecydowałem, więc też nie kontynuowałem dociekań pod tytułem "ile to jeszcze wytrzyma?"
Później było jeszcze kilka obejrzanych "igieł", jeden bulldog 2006r., który mi uciekł sprzed nosa i ostatecznie w garażu stoi teraz u mnie MT-01 ;)
Tak że temat zamykam.
Dzięki za Waszą uwagę i próby pomocy - toni175 i madakaskar - nisko się kłaniam za to
Pozdrawiam wszystkich i być może do machnięcia lewą na trasie ;)
Oloos
 
Posty: 3
Rejestracja: 29 lut 2012, 17:09


Wróć do Ogłoszenia sprzedam/kupię

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron